Saturday, March 7, 2015

I'm Flying...

Dengan Menyebut Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha
Penyayang. Segala pujian bagi Allah, Tuhan sekalian alam.
Selawat dan salam kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad s.a.w.
dan ke atas keluarga dan para sahabatnya.


Hari yang kalut bagi Che Min...blog pun dah masuk hari lain...

Tengah hari tadi Che Min nak hantar Abah solat Jumaat..tapi Abah tak nak, nak pi sendiri..ok lah Che Min tunggu Abah kat rumah saja..

Tiba-tiba...

Ada motor duk hon depan rumah...alamak...pakaian tak menepati ciri-ciri muslimah sejati la pulak. Che Min sarung jubah dengan tudung Mama...heheh..

Pak cik pos laju rupanya...dia memang la tak solat Jumaat, dia ni Indian..

Bukak bungkusan tu rupanya hari ni Che Min dapat flyers yang Che Min order dari MyKhalish Solutions..laju servisnya. Sesapa nak service diorg boleh tengok kat FB SID@REKANEKA.

Che Min ada baca yang flyers ni satu medium pengiklanan yang baik dan berkesan jika distrategikan dengan betul. Sebab tu la order..

Antara ciri-ciri flayers mestilah design dengan imej dan warna mesti menarik barulah orang nak baca. Flyers juga kena diedarkan dengan banyak supaya lebih berkesan. pengedaran flyers juga kena dilakukan di tempat yang betul, pada waktu yang tepat, dan mengiklankan produk yang dapat menarik minat pembeli.

Patut la flyers supermarket pun tak semua produk dia letak..

Sesapa yang minat nak membaca flyers yang Che Min ada ni boleh la contact terus dengan Che Min yer..

Flyers Shaklee; Vitamin, ESP (Soy Protein Isolates Powder), Produk Kesihatan Tulang & Sendi, Produk Kesihatan Jantung dan Produk Nutrisi Kanak-Kanak..


Ainul Yasmin binti Md Yusoff (ID 1182323)
+6012-4116115


No comments: